راهنمای خرید فرز سنگبری

راهنمای خرید فرز سنگبری

راهنمای خرید فرز سنگبری

یکی از مهمترین ابزارهای برقی جهت ساییدن و یا تراشیدن زوایای مختلف و بیرون زدگی های قطعات سنگی و فلزی و ایجاد شکل های دلخواه بر روی آن ها، دستگاه فرز سنگبری است که امروزه از تنوع مدلی بسیار زیادی در بازار برخوردار می باشد و شما می توانید به عنوان یک استادکار ماهر از آن در زمینه های فلزات، سنگ تراشی، کاشی کاری و همچنین صنایع پلاستیکی و حتی چوبی استفاده نمایید.

راهنمای خرید فرز سنگبری

در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه شوید تا شما را با راهنمای خرید فرز سنگبری آشنا نماییم.

آشنایی با انواع مختلفی از فرزهای سنگبری

مدل انگشتی

از وزن و اندازه به مراتب کمتری به نسبت دیگر مدل ها برخوردار است.
از این نوع فرز برای صیقل دادن انواع سنگ ها استفاده می شود.

مدل نجاری

از این مدل فرزها بیشتر در صنایع چوبی و نجاری ها استفاده می شود.
نجاران برای طراحی و ساخت کابینت از این نوع فرزها بسیار استفاده می کنند.

مدل مینیاتوری

این نوع از فرزهای سنگبری دارای بیشترین میزان دقت برای انجام امور ظریف یا همان مینیاتوری هستند.
از این مدل دستگاه ها بیشتر برای منبت کاری و حکاکی استفاده می شود.

مدل آهنگری و سنگبری

رایج ترین نوع از این دستگاه های برقی است.
از این مدل برای برش و یا ساییدن زوایای مختلف قطعات سنگی و فلزی استفاده می شود.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه برش سنگ

انتخاب نوع: اولین نکته در خصوص خرید فرز سنگبری توجه به نوع آن است که برای این منظور شما عاشقان فن می توانید از بخش قبلی در همین مطلب استفاده نمایید.

اندازه دستگاه: دومین نکته در خصوص انتخاب و خرید فرز سنگبری توجه به اندازه آن است که برای این منظور شما باید با توجه به زمینه کاری و همچنین اندازه صفحه برشی که قرار است بر روی آن نصب نمایید، اقدام به خرید یک دستگاه کوچک و یا بزرگ برای خود کنید.

وزن فرز: از دیگر موارد مهم در خصوص انتخاب یک فرز سنگبری توجه به وزن آن است. یادتان باشد نحوه کار با این وسیله برقی بصورت دستی بوده و به همین خاطر باید وزن آن در تناسب مناسبی با میزان توان شما باشد تا بتوانید در استفاده های طولانی مدت از دستگاه، دچار خستگی نشوید.

توان موتوری: فرزهای سنگبری با توان های مختلفی طراحی و تولید می شوند که شما بایستی به هنگام خرید خود حتما به توان یا همان قدرت دستگاه مورد نظرتان توجه داشته باشید. ضمن اینکه بد نیست گوشه چشمی به میزان برق مصرفی و همچنین ولتاژ دستگاه انتخابی تان نیز داشته باشید!

سایز دیسک دستگاه فرز: امروزه در بازار شما به راحتی می توانید با دیسک های مختلفی مواجه شوید که هر یک برای انجام امور خاصی طراحی و با بهترین متریال های صنعتی نیز ساخته شده اند. ناگفته نماند برای استفاده از دیسک های سایز بزرگ شما بایستی حتما از دستگاه فرز سنگبری قدرتمند استفاده نمایید.

قابلیت تنظیم سرعت: نکته مهم بعدی در خرید فرز سنگبری مربوط به قابلیت تنظیم سرعت کار دستگاه است که باعث می شود شما بتوانید برای امرو مختلف از سرعت های گوناگونی با توجه به مبتدی و یا حرفه ای بودن خود استفاده نمایید.

راحتی در استفاده: یادتان باشد دستگاه فرز سنگبری یک دستگاه برقی و قدرتمند اما با کاربری دستی است که حتما باید به هنگام خرید خود به این موضوع توجه داشته باشید؛ زیرا اگر از راحتی به هنگام کار با دستگاه مورد نظر خود برخوردار نباشید، قطعا نمی توانید به بازهی کاری مورد نظر خود نیز دست پیدا کنید! برای این منظور بهتر است به سراغ خرید دستگاه های مجهز به دسته های آنتی شوک بروید که مانع از انتقال انرژی دستگاه به دستان شما می شوند.

موارد ایمنی: همچون دیگر ابزارهای برقی و قدرتمند موجود در بازار، توصیه می کنیم به هنگام خرید دستگاه فرز سنگبری نیز به سراغ محصولاتی بروید که از امکانات ایمنی بیشتری برخوردار هستند تا شما بتوانید از امنیت کاری بهتری در هنگام استفاده از دستکاهتان بهره مند شوید.

قیمت فرز سنگبری: قیمت فرز سنگبری با توجه به تمامی موارد گفته شده در این مطلب و همچنین نام و برند تولید کننده این نوع از دستگاه های برقی تعیین می شود و شما به عنوان یک فرد فنی باید بتوانید به دنبال خرید دستگاهی باشید که هم قیمت آن با میزان بودجه شما متناسب باشد و هم بتواند نیازتان را رفع نماید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید فرز سنگبری توجه شما را به ۲۵ مدل برتر از این نوع ابزارآلات برقی جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این فرزهای سنگبری از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

پیام بگذارید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

X